søndag 6. mai 2012

Konfirmasjonskort til gutter

Hei!

Nå er vi snart inne i den store "konfirmasjonstiden". Regner med at det er mange der ute som driver på å forbereder den store dagen for sine unge håpefulle. For noen år siden var vår familie akkurat der, med planlegging av farger, dekorasjoner, mat, bordkort, fotografering, gaver, innbydelser, kaker, blomster, sanger, taler, gjesteliste og så videre og så videre... Litt stress og styr, men stor stas, og veldig morro når dagen endelig kom.
 Nå kan jeg lene meg godt tilbake for en stund, og kun kose meg med å lage telegrammer til de staute ungdommene som skal konfirmeres. Guttekort har alltid vært et lite slit for meg, men finner glede i å kunne utfordre meg selv litt. Bevege meg litt utenfor min egen komfortsone. Herlig! Så sånn ble et par av årets konfirmasjonskort seende ut ;-)




Her har jeg brukt papir fra Papirdesign, og diverse pynt fra Prima. Har også brukt en gammel Tag fra et buksekjøp for leeeeenge siden. Antagelig fra ei bukse til en av guttene i huset :-) Tror bildet av mannen er fra Pion. Stempelteksten er fra Stempelglede.




Har brukt ark fra Papirdesign og pyntet med Prima. Malte litt med gesso bak bildemontasjen og på bølgepappen. Noen av stjernene fra mønsterarket har jeg klippet ut og hatt på limpute for å få litt dybde på kortet. Det vises kanskje ikke så godt, men jeg har lagt på litt Distress stikles på disse stjernene. Stemplet er fra Paperbag. Er veldig glad i det :-)

God helg og stor klem fra meg.

Tusen takk til dere som tar dere tid til å besøke bloggen min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)