onsdag 29. februar 2012

Bidrag til Sketchy Colors

Heisann!

Tenkte å prøve meg på en utfordring fra Sketchy Colors. Synes det er spennende å være med på utfordringer :-)

Mitt bidrag ser slik ut:








Utstyret jeg har brukt er  som følger;
  • Gråpapirpose
  • Bazzil kartong
  • Tim Holtz Core'dinations Cardstock
  • Sizzix Embossingfolder Damask&Regal flourishes
  • Glimmermist fra Tattered Angels
  • Martha Stewart Egde punch
  • Sandpapir
  • Hjertedies og Sirkeldies fra Spellbinders
  • Pearl Bead Strings Ivory
  • Diverse blomster fra Papirdesign og Prima
  • Stempel fra Stempelglede
  • Dabber fra Ranger
  • Shabby Chic Resin Prima/ Window Closer
  • Håndtak fra Kort og godt/ Antikkgull
  • Heidi Swapp hjerte
  • Boksidebit og hyssing
  • Chipboard fra Tattered Angels
Jeg embosset kartongen fra Tim Holtz. Den er helt fantastisk til dette. Kartongen er nemlig hvit i midten, så når du bruker sandpapir forsiktig over kartongen kommer mønsteret kjempegodt fram og det hele får et litt slitt uttrykk. Kjempestilig! Kartongen fikk seg en dusj med Glimmermist.

Så brukte jeg Kort og Godt sine håndtak for å tre båndet gjennom.

Ellers har jeg dabbet gullmaling på vinduene og rundt sirkelen. Chipboarden fra Tattered Angels (som jeg fant fram fa glemselen) fikk seg en omgang med dabberen og sandpapir.
Håper dere får en fin dag!

Klem fra meg :-)

2 kommentarer:

  1. Dette var bare sååå kreativt og lekkert!!!! Og en flott løsning av skissa vår.
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett
  2. Kjære Marianne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Det setter jeg svært stor pris på <3

    Klem tilbake!

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)