torsdag 2. februar 2012

Bidrag til Sketchy Colors skisseutfordring :-)

Hei alle sammen!

Tenkte jeg skulle prøve meg på utfordringen til Sketchy colors. Alle mennesker skulle vært flinkere å utfordre seg selv, titte ut i verden og gjøre ting utenfor sin komforsone. Det er mitt mål for dette året! Så det har jeg gjort nå. Litt skrekk og gru, men jeg er sikker på at det kommer til å gjøre meg godt.

Jeg hadde mere igjen av de nydelige arkene til Maja Design fra "skal vi ta en fika". Lilla er min absolutt favorittfarge, så da var det bare å sette igang med skissen. Jeg elsker bretting, esker osv. Så når jeg skulle lage dette kortet viste jeg med en gang hvordan det skulle se ut :-)

Skissa så slik ut og er laget av Marianne Skjelstad 





Slik løste jeg oppgaven. Et slags staffelikort med ei lita eske, og en liten hilsen.













2 kommentarer:

  1. Kjempeflott løsning på skissa.
    Lekkert kort i lekre farger.
    Takk for at du er med på skisseutfordringen til Sc denne uken.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Nydelig Cathrine <3 Helt enig med deg, lilla er en kjempefin farge.
    Jeg syns du har valgt en kjempefin løsning på skissa. Delikat pyntet!
    Nå er jeg litt spent på hva du skal putte inni eska..?
    Anneliklem til deg :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)