onsdag 9. november 2011

Designerbidrag


Hei!

Har laget et brettekort med papir fra Inkido. 

Jeg har en innrømmelse å komme med... Kameraet mitt har tatt kveld. Ting blir ikke det samme med et kompaktkamera, så derfor har det vært vanskelig for meg å ta fine bilder på innleggene mine... Unnskyld, men det blir bedre :-)

Her er i allefall noen bilder av kortet;


Dette er utsiden av selve kortet. 


Her har jeg åpnet den ene enden av kortet. Her er et panel hvor det kan skrives ei hilsning


Her har jeg åpnet den brettede fronten på kortet. Altså et eget brettekort limt utenpå selve kortet. Her er nok et panel for å skrive en hilsen.


Dette er "beltet" som holder kortet med alle brettene sammen :-)
Vet ikke om jeg er så god på å forklare...hihihi

Material-lista mi ser slik ut:

  • Bazzil kartong
  • Inkido julepapir
  • Spellbinder dies; Lacey Circles
  • Scrappers floss; lys brun
  • Bredt organza bånd med kant
  • en gammel knapp
  • Et "post-stempel" Husker ikke produsent. Beklager. (Linda har mange fine i butikken sin)
  • og ikke minst Distress Ink Walnutstain rundt kantene og til å stemple motivet med.

Ha en fin kveld :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)